Dotarcie Adrino Native to 22 miliony realnych użytkowników, co przekłada się na 88% zasięgu w polskim internecie. Każdego miesiąca sieć generuje blisko 3 miliardy odsłon reklamowych. Klientami Adrino Native są między innymi takie marki, jak SEAT, Velux, Intermarche czy Decathlon. „Rynek reklamy natywnej według eMarketera rośnie na świecie o 35% rocznie, ten trend potwierdza także duże zainteresowanie reklamodawców tym formatem. Adrino Native to narzędzie łączące zalety reklamy natywnej z precyzyjnym targetowaniem kontekstowym i behawioralnym” – powiedział Rafał Tokarski, Publishers Business Development Director w Adrino.
Do sieci Adrino Native dołączają też nowi wydawcy. Wykop.pl to obecnie największy polski portal społecznościowy. Opierający się na treściach dodawanych przez użytkowników serwis notuje dzisiaj powyżej 100 mln odsłon miesięcznie. Z kolei IBERION to grupa mediowa w skład której wchodzi 9 portali o różnorodnej tematyce, od lifestyle’owej, przez gospodarczą, sportową, medyczną, kulinarną, turystyczną czy też związaną z fact checkingiem i fake newsami. Wśród jej tytułów można wymienić między innymi: Lelum.pl, BiznesInfo.pl, ZeStadionu.pl, Pacjenci.pl, wawainfo.pl czy AntyFake.pl.

Nowa nazwa oraz dołączający do sieci wydawcy to nie koniec zmian w Adrino Native. Sieć zapowiada dalsze inwestycje i dodanie do swojej oferty rich media oraz wideo. „Widzimy duże zainteresowanie naszych klientów zakupem reklamy natywnej, zarówno w modelu bezpośrednim, jak i coraz częściej programmatic, dlatego rozwój tych kanałów jest dla nas bardzo ważny. Już wkrótce zaoferujemy także nowe, angażujące użytkowników rozwiązania” – dodaje Rafał Tokarski.











