W 2006 roku talk-show "Kuba Wojewódzki" ogląda średnio 2,2 miliona widzów przy udziale w rynku na poziomie 21 proc. W analogicznym okresie 2005 roku Kuba Wojewódzki przyciągał przez ekrany 2 miliony telewidzów (udział w rynku 20 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Total IndividualsAge(16 - 49)DateAMRSHR %SHR %14-05-2006194244821,23%21,66%07-05-2006212231324,06%29,20%30-04-2006226175424,03%25,61%23-04-2006233950628,61%32,81%09-04-2006269161130,19%36,49%02-04-2006284154125,21%31,55%26-03-2006186408016,87%21,70%19-03-2006256012925,98%32,77%12-03-2006266582127,69%30,19%05-03-2006196900620,63%23,99%26-02-2006252168621,87%26,81%19-02-2006216983018,52%21,69%12-02-2006168824314,64%19,60%05-02-2006163102513,53%16,64%22-01-2006220252816,95%20,81%15-01-2006215683717,71%21,65%08-01-2006199079416,92%21,42%Średnia221274320,94%25,13%

Program oglądany jest głównie przez kobiety.
Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales43,90%SexFemales56,10%Age4 - 9 1,14%Age10 - 153,88%Age16 - 195,76%Age20 - 249,05%Age25 - 2910,16%Age30 - 349,67%Age35 - 398,97%Age40 - 449,41%Age45 - 4911,58%Age50 - 5411,45%Age55 - 598,48%Age60+10,45%City sizeRural34,59%City size< 50 tys.23,50%City size50-100 tys.9,18%City size100-200 tys.10,52%City size> 200 tys.22,21%ProfessionTop management13,74%ProfessionMedium level14,33%ProfessionWorkers & farmers19,65%ProfessionRetired23,54%ProfessionOthers28,74%EducationLow42,83%EducationSecondary34,71%EducationHigh17,44%EducationOther5,02%











