Liderem segmentu magazynów parentingowych, adresowanych do rodziców, jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA). W grudniu 2006 osiągnął średnią sprzedaż na poziomie 134 722 egz. (wzrost o 30 proc. w stosunku do grudnia 2005 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasowało się ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 107 787 egz., a na trzecim ‘Mam Dziecko’ (Bauer), ze średnią 90 729 egz.
grudzień20062005ZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja134722113272Dziecko10778793655Mam Dziecko9072994861Rodzice7647290572Twoje dziecko7316068958
2006grudzieńlistopadZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja134722103247Dziecko10778794791Mam Dziecko9072973008Rodzice7647263103Twoje dziecko7316060820
W całym 2006 roku najwięcej sprzedał miesięcznik ”Mamo, to ja” - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 104 354 egz. Na drugim miejscu ”Dziecko” – 95 906 egz., na trzecim ”Mam Dziecko” – 91 762 egz.., na czwartym ”Rodzice” – 73 289 egz. a ostatnim ”Twoje Dziecko” – 71 810 egz.

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- 25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Polityka liderem, słaby 2006 rok tygodników opinii
- Dzienniki regionalne tracą czytelników
- Przyjaciółka liderem sprzedaży
- Playboy zyskuje czytelników
- Twój Styl w dół, Pani zyskuje
- Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
- PC World Komputer goni PC Format
- Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych











