Hasłem „Coś słodkiego” Wawel rusza z kampanią czekolad (wideo)

Marka Wawel rozpoczęła nową kampanię, która ma podkreślać wyjątkową jakość czekolad. Działania przygotowały i realizują Studio Produkcyjne Lemon, dom mediowy Mets i agencja PR Great Minds.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Najnowsza kampania czekolad Wawel skierowana została przede wszystkim do młodszych odbiorców. W nowej kreacji marka promuje czekoladę Gorzką 70% cocoa. W reklamie pojawiają się Maciek i Jacek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru.

Komunikacja wspierająca kategorię czekolad w portfolio marki ruszyła 20 stycznia. Jest to pierwsza odsłona serii trzech 15 sekundowych spotów prezentujących czekolady i miniczekolady marki Wawel. Kolejne reklamy pojawią się w telewizji w najbliższym czasie.

W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania digital, czyli komunikację opartą  o display, wideo, influencer oraz social media marketing na wielu platformach mediowych. Spoty telewizyjne będą emitowane w wiodących stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), a także salach kinowych sieci kin Cinema City w całej Polsce.

Produkcją spotu zajęło się Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów dom mediowy Mets. Za działania PR odpowiada agencja Great Minds.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?