Credit Agricole reklamuje kredyt gotówkowy „z gwarancją stałej raty”

W nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska z udziałem Dawida Podsiadło reklamowany jest kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Credit Agricole reklamuje kredyt gotówkowy „z gwarancją stałej raty”

Reklamy z kampanii podkreślają, że nie wiadomo, ile w najbliższym okresie będzie wynosić inflacja, co ma wpływ na raty kredytów ze zmiennym oprocentowaniem. Pracownica Credit Agricole Bank Polska podkreśla, że przy oferowanym przez bank kredycie gotówkowym raty mają stałą wartość, w spocie w tle słuchać fragment piosenki Dawida Podsiadło, który od kilku lat występuje w reklamach Credit Agricole.

Reklamowany kredyt można wziąć w kwocie maksymalnie 20 mln zł, a spłatę rozłożyć na maksymalnie 60 miesięcznych rat. W ramach promocji zaplanowanej do końca czerwca prowizja jest zerowa, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,39 proc.

 

Za kreację reklam Credit Agricole odpowiada agencja Just, za planowanie i zakup mediów - Zenith Media, a za działania w internecie - agencje Cube Group i Performance.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji