Crunchips reklamuje letnią edycję smaków

Marka Crunchips, należąca do grupy Lorenz, rusza z nową kampanią promującą limitowaną edycję chipsów na lato.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Crunchips reklamuje letnią edycję smaków
mat.pras.

„Crunchips Summer edition” to limitowana edycja chipsów, dostępna w dwóch nowych smakach: Kremowa Papryka i X-Cut Salsa. Kampania zarówno poprzez spot, jak i precyzyjne targetowanie czy kontekstowe dopasowanie podkreśla imprezowy charakter Crunchips, co stanowi kontynuację komunikacji marki.

Działanie reklamowe prowadzone są w telewizji oraz kanale digital i obejmuje platformy YouTube, Meta, TikTok, Spotify i programmatic. Zaplanowana jest również kampania outdoorowa. W celu rozszerzenia touchpointów i wzmocnienie launchu limitowanej edycji realizowane są działania display podczas streamów na Twitchu.

Oprócz standardowej kampanii display, na platformie Twitch wykorzystano innowacyjną formę wyświetlania Voting Trigger, która jest rozwijana specjalnie na tę kampanię. Streamerzy będą regularnie uruchamiać interaktywne ankiety na swoich kanałach, aby użytkownicy platformy mogli głosować na swój ulubiony smak letniej edycji Crunchips.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Kampania realizowana jest we współpracy z GameLab by LiquidThread, wewnętrznym działem Publicis Groupe, który odpowiada za koncepcję i egzekucję działań gamingowych na platformie Twitch. Działaniami paid social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Za koncept i realizację spotu odpowiada GPD Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"