Cruso PR dla marki Lisner

Firma Uniq Lisner powierzyła agencji Cruso Public Relationsrealizację nowego projektu komunikacji PR na rok 2008.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Głównym celem prowadzonych działań jest budowanie wizerunku iwzmacnianie świadomości marki Lisner jako marki innowacyjnej,eksperta w dziedzinie zdrowego odżywiania oraz eksperta w kategoriiproduktów rybnych, a także poinformowanie konsumentów o nowościachproduktowych.

Komunikacja PR marki Lisner w 2008 roku została rozdzielona na 4niezależne projekty: działania w ramach 3 grup produktowych orazkomunikację wizerunkową. Zadaniem agencji będzie osiągnieciewyznaczonych celów jakościowych komunikacji. Współpraca obejmujeopracowanie i realizację strategii komunikacji, media relationsoraz monitoring mediów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"