Cube Group performance marketingowo wypromuje PLL LOT

Agencja Cube Group wygrała przetarg na międzynarodową obsługę w zakresie performance marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT. Działania będą prowadzone na 35 rynkach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cube Group performance marketingowo wypromuje PLL LOT

Cube Group będzie odpowiadać za działania reklamowe PLL LOT w wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Yahoo, Yandex, Seznam, Baidu), sieciach kontekstowych oraz portalach społecznościowych (Facebook, Vkontakte).

Aktywności będą prowadzone na 35 rynkach z całego świata, m.in. w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Rosji i Chinach. Celem jest zwiększenie sprzedaży usług lotniczych PLL LOT.

Nie ujawniono, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani na jak długo podpisano umowę z Cube Group.

W ostatnich tygodniach przetarg na obsługę PLL LOT w wyszukiwarkach internetowych w Polsce wygrał dom mediowy Value Media (więcej na ten temat), a ATL-ową obsługę reklamową linii obroniła agencja DDB Warszawa (więcej o tym).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"