Przez 18 lat Cube Group zajmowała się głównie digital marketingiem. Dziś chce być partnerem strategicznym, który bierze współodpowiedzialność za sukces biznesowy klientów.
– Nasza transformacja to nie tylko rebranding – to nowa filozofia działania, oparta na analityce, technologii i strategii wzrostu. Nasza misja: "Bycie strategicznym partnerem w rozwoju biznesów Klienta w kanałach cyfrowych" to jednocześnie główna idea, wokół której rozwijamy każdy obszar naszej organizacji: produkty, usługi, kompetencje, zespoły – podkreśla Andrzej Cudny, CEO Cube Group.
Cube Group redefiniuje podejście do strategii wzrostu, oferując kompleksowe doradztwo i rozwiązania dostosowane do dynamicznych wyzwań rynkowych.
Nowa identyfikacja wizualna – symbol partnerstwa
Nowe logo, przedstawiające dłonie układające się w sześcian - symbolizuje synergię ludzi i precyzyjnie dopasowanych rozwiązań, które realnie wpływają na sukces biznesowy naszych klientów. Identyfikacja ma odzwierciedlać rolę Cube Group jako przewodnika i bohatera w cyfrowym świecie, który łączy wiedzę z odwagą. Zapewnia stabilność, ale jednocześnie wprowadza przełomowe rozwiązania.

– Nie jesteśmy i nie chcemy być masową agencją z rozproszoną strukturą. Chcemy być blisko biznesów i jego potrzeb na każdym poziomie naszej firmowej struktury, chcemy być częścią zespołu Klientów. Wierzymy, że rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy rośniemy razem z naszymi Partnerami. Ich sukces to nasza największa miara skuteczności. Nasza nowa tożsamość wizualna to symbol gotowości na przyszłość – i zaproszenie do jej wspólnego kształtowania. Wierzymy, że razem jesteśmy w stanie osiągnąć więcej - dodaje Andrzej Cudny, CEO Cube Group.











