„Cuda i objawienia” to miesięcznik zawierający historie ludzi, dzielących się swoimi doświadczeniami z wiarą. Ale oprócz nich magazyn zamieszczał będzie także porady, (między innymi jak naturalnie dbać o zdrowie), przepisy kulinarne pochodzące od Sióstr Sercanek, krzyżówki, przewodniki po sanktuariach, rubrykę „Słowo Boże” i kalendarium kościelne.
Zanim Bauer zdecydował się na regularne wydawanie miesięcznika, w ubiegłym roku wypuścił na rynek cztery wydania specjalne. - Spotkały się one z bardzo dużym zainteresowaniem czytelników - mówi Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Bauer Media.
Miesięcznik liczy 48 stron. Ukazuje się w nakładzie 165 000 egzemplarzy i w cenie 2,50 zł. Redaktorem naczelnym jest Konrad Pawłowski.
Kampania promocyjna tytułu obejmie stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) i magazyny Wydawnictwa Bauer.

Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Digit-Art, za zakup mediów - MEC.











