CUK Ubezpieczenia klientem LoveBrands Relations

Od września br. agencja LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę multiagencji ubezpieczeniowej CUK Ubezpieczenia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy zespół LoveBrands Relations jest odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, obsługę biura prasowego oraz PR ekspercki.

- Do wzmocnienia naszych działań komunikacyjnych potrzebowaliśmy wszechstronnej agencji, stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy LoveBrands Relations. Nie bez znaczenia jest też fakt, że zespół agencji posiada dużą wiedzę na temat branży ubezpieczeniowej - komentuje Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cuk-ubezpieczenia-prezentuje-nowa-brand-hero-supercuk ##

Za współpracę po stronie LoveBrands Relations odpowiadają Bartosz Lewicki – szef działu PR korporacyjnego i PA oraz Izabela Hoppe – konsultantka PR.

CUK Ubezpieczenia pod koniec lipca wystartowało z projektem "Lubię Ubezpieczać”, którego celem było uwypuklenie i podkreślenie roli agentów w branży ubezpieczeniowej. W drodze konkursu zdecydowano, że realizacją kampanii zajmie się agencja Personal PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele