W ramach podpisanej umowy zespół LoveBrands Relations jest odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, obsługę biura prasowego oraz PR ekspercki.
- Do wzmocnienia naszych działań komunikacyjnych potrzebowaliśmy wszechstronnej agencji, stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy LoveBrands Relations. Nie bez znaczenia jest też fakt, że zespół agencji posiada dużą wiedzę na temat branży ubezpieczeniowej - komentuje Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cuk-ubezpieczenia-prezentuje-nowa-brand-hero-supercuk ##
Za współpracę po stronie LoveBrands Relations odpowiadają Bartosz Lewicki – szef działu PR korporacyjnego i PA oraz Izabela Hoppe – konsultantka PR.
CUK Ubezpieczenia pod koniec lipca wystartowało z projektem "Lubię Ubezpieczać”, którego celem było uwypuklenie i podkreślenie roli agentów w branży ubezpieczeniowej. W drodze konkursu zdecydowano, że realizacją kampanii zajmie się agencja Personal PR.












