Zaangażowanie do aktualnej kampanii wizerunkowej rolników i pracowników lokalnych cukrowni służy pokazaniu tego, że za wyprodukowanym każdym kilogramem Cukru Królewskiego stoją ludzie, dla których uprawa buraków cukrowych jest nie tylko pracą, ale również rodzinną tradycją. Ich wizerunki, jako ambasadorów marki umieszczono na opakowania Cukru Królewskiego.
Kampania „Najlepsze jest blisko” ma również odkryć przed konsumentami sekrety produkcji Cukru Królewskiego. Dlatego też w social mediach prezentowani są ludzie odpowiedzialni za każdy etap produkcji, począwszy od kulis uprawy buraków cukrowych.
Symbolem obecnie prowadzonych działań reklamowych został specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”, umieszczony na opakowaniach cukrów wyprodukowanych w polskich cukrowniach.

Kampania ma również zwracać uwagę na otwartość. Dlatego w jej ramach – w miejscowościach, w których zlokalizowane są cukrownie( Strzelin, Świdnica, Cerekiew, Ropczyce oraz Strzyżów) organizowane są Dni Otwartych Drzwi. Podczas nich odwiedzający mogą dowiedzieć się więcej o historii cukrownictwa w Polsce oraz zobaczyć proces powstawania produktu.
W ubiegłorocznej kampanii Cukru Królewskiego wystąpiła Anna Starmach znana m.in. z roli jurorki kulinarnego talent show w TVN.











