Cut The Mustard i Electrolux kontynuują współpracę

Electrolux czwarty rok z rzędu przedłużył bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać strategicznie i reklamowo szwedzką markę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard i Electrolux kontynuują współpracę

Cut The Mustard od 2020 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie całościowej komunikacji szwedzkiej marki na polskim rynku. Współpraca obejmuje wszystkie kategorie produktowe w zakresie strategii, koncepcji kreatywnych, kampanii digital, social mediów (FB, Instagram), influencer marketingi i aktywacji niestandardowych.

Jednym z ostatnich działań dla marki Electrolux zrealizowanym przez Cut The Mustard była kampania dla rodziców i przedszkoli – „Ogródki ze smakiem”. Electrolux zachęcał w niej do udziału w konkursie, w którym do wygrania było pięć ogródków warzywnych.

Cut The Mustard pracuje dla wszystkich kategorii produktowych marki Electrolux: urządzenia pralnicze, zmywanie, gotowanie, lodówki/zamrażarki, odkurzacze, oczyszczacze, drobne AGD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów