Cut The Mustard z nowym klientem Fielmann Group

Cut The Mustard rozpoczęła stałą współpracę z butikiem optycznym Fielmann Group w obszarze social mediów i obsługi digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard z nowym klientem Fielmann Group

Agencja Cut The Mustard odpowiada za stworzenie strategii działań marki na rynku polskim, a także za realizację wybranych projektów dla innych rynków, w tym za działania i współpracę marki z ambasadorami i influencerami. Agencja prowadzi także konsultacje mediowe i kampanie digitalowe dla Fielmann. Odpowiada również za działania w social media na rynku czeskim.

Fielmann AG to niemiecka firma branży optycznej, koncentrująca się na detalicznej sprzedaży okularów w Europie (m in. w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Luksemburgu i Holandii).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele