Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg włoskiej marki kawy Lavazza na obsługę w mediach społecznościowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media

Przetarg na obsługę Lavazzy został rozpisany i rozstrzygnięty pod koniec 2019 roku.

Cut The Mustard od stycznia bieżącego roku odpowiedzialna jest za komunikację włoskiej marki na Facebooku i Instagramie oraz moderowanie tych kanałów. Dodatkowo agencja udzieli wsparcia kreatywnego przy działaniach digital i strategii współpracy z influencerami.

Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bielik dostępny w aplikacji InPost. Rafał Brzoska zapowiada tajemniczą "rewolucję"

Bielik dostępny w aplikacji InPost. Rafał Brzoska zapowiada tajemniczą "rewolucję"

Kuba Adamus managerem w zespole Labcon

Kuba Adamus managerem w zespole Labcon

TVP podała ekipę na igrzyska. Przemysław Babiarz w studiu, skoki skomentuje Rudziński

TVP podała ekipę na igrzyska. Przemysław Babiarz w studiu, skoki skomentuje Rudziński

Post o aborcji i marketingu viralem na LinkedIn. Ale to fejk

Post o aborcji i marketingu viralem na LinkedIn. Ale to fejk

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Koniec aplikacji Messenger na komputery

Koniec aplikacji Messenger na komputery