Cut The Mustard z obsługą marki Książęce

Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączyła marka piwa Książęce, produkowanego przez Kompanię Piwowarską.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard z obsługą marki Książęce

Współpraca Kompanii Piwowarskiej z Cut The Mustard w ramach marki Książęce będzie obejmować kompleksową obsługę kampanii w social media, komunikację w kanałach HoReCa oraz obsługę strony internetowej. 

– Takie wydarzenia jak powierzenie agencji kolejnej marki z portfela, zawsze cieszą nas najbardziej, bo są wyrazem wzajemnego zrozumienia i zaufania. To dla nas ogromna radość, że wieloletnia praca dla Kompanii Piwowarskiej skutkuje możliwością rozszerzenia obsługi o Książęce – mówi Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard.

Cut The Mustard dla Kompanii Piwowarskiej pracuje już od 7 lat, wspierając głównie produkty z portfolio marki Lech. Obecnie agencja odpowiada za wsparcie współpracy z kluczowymi klientami Lecha, influencer marketing oraz komunikację wewnętrzną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"