Cut The Mustard zajmie się działaniami content marketingowymi dla Reeboka

Marka odzieży i obuwia sportowego Reebok z początkiem stycznia 2017 roku rozpoczyna współpracę z agencję Cut The Mustard. Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę brandu w zakresie szeroko rozumianego content marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard zajmie się działaniami content marketingowymi dla Reeboka

Agencji kreatywnej Cut The Mustard została powierzona kompleksowa obsługa marki Reebok - zarówno produktów z linii sport, jak i classic. Wśród planowanych działań znajdują się organizacja eventów, digital communication, współpraca z ambasadorami i influencerami oraz media relations.

- Zdecydowaliśmy się powierzyć wszystkie działania dla marki Reebok w Polsce jednej agencji. Naszym celem jest uspójnienie komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku konsumenta z marką, a tym samym zwiększenie skali zasięgu kampanii i zaangażowania w marki - mówi Eliza Godzimirska, brand activation manager Reebok Poland.

Takie, zupełnie nowe dla Reebok, podejście do współpracy agencyjnej ma zagwarantować marce integralność działań we wszystkich obszarach.

Cut The Mustard współpracę z Reebokiem realizuje w partnerstwie z agencjami PR.me, która wesprze działania w zakresie media relations, oraz Lettly, która poprowadzi obszar związany z influencerami. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Agencja pozyskała to zlecenie w przetargu, którego szczegółów firmy nie podają.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"