Ćwierć miliona nowych subskrybentów „New York Times”

Rosną wyniki i liczba cyfrowych subskrypcji „New York Times”. W ostatnim kwartale tytuł zyskał 250 tys. nowych płacących czytelników, ma ich już 11,7 miliona. Zysk operacyjny wydawcy na koniec marca wzrósł r/r o ponad jedną piątą, a przychody z subskrypcji cyfrowych - o ponad 14 procent.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ćwierć miliona nowych subskrybentów „New York Times”

Zysk operacyjny The New York Times Company na koniec marca br. wzrósł o 21,9 procent w porównaniu z rokiem poprzednim, do 92,7 miliona dolarów. Całkowite przychody zaś wyniosły 636 milionów dolarów po wzroście o 7,1 procent.

Prawie 12 milionów subskrybentów „NYT”

„New York Times” na koniec pierwszego kwartału tego roku miał 11,66 miliona subskrybentów, z czego jedynie 600 tysięcy to prenumeratorzy wydania drukowanego. Celem wydawcy jest 15 milionów subskrybentów do końca 2027 roku.

Prawie połowa subskrybentów „NYT” płaci za więcej niż jeden cyfrowy produkt – najpopularniejsze są serwisy informacyjne, serwisy tematyczne Cooking, Games, Wirecutter z recenzjami produktów i serwis sportowy The Athletic. Średni przychód na użytkownika wzrósł w kwartale do 9,54 dolarów, co oznacza wzrost o 3,6 procent. Wzrost napędzały rosnące średnie wydatki na subskrypcje.

„Nasza strategia działa, a nasza działalność rośnie i wykazuje odporność w obliczu obecnej niepewności gospodarczej i geopolitycznej” - powiedziała Kopit Levien, dyrektor generalna The New York Times Company.

Przychody z reklamy cyfrowej wydawnictwa wzrosły do 70,9 mln dolarów w pierwszych trzech miesiącach roku, co stanowi wzrost o 12,4 procent. Całkowite przychody z reklam wzrosły o 4,2 procent do 108,1 mln dolarów.

Kwartalne koszty operacyjne wyniosły 577,3 mln dolarów, co oznacza wzrost o 5,8 procent w porównaniu z 545,7 mln dolarów rok temu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?