Cyfrowy Kalendarz Adwentowy Grześków od NAV agency

Marka Grześki wchodzi w sezon świąteczny z nowym produktem – cyfrowym Kalendarzem Adwentowym, który łączy tradycję odliczania dni do Bożego Narodzenia z interaktywnymi aktywnościami online. Za koncepcję kreatywną odpowiada NAV agency.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Cyfrowy Kalendarz Adwentowy Grześków od NAV agency
Kalendarz adwentowy "Grześki"

Digitalowy Kalendarz Adwentowy Grześki to 24 okienka z czekoladowymi pralinkami inspirowanymi smakiem wafla Grześki, uzupełnione o kody QR kierujące do codziennych łamigłówek i zadań rodzinnych, co wprowadza nowoczesny wymiar tradycyjnego produktu.

Grafika kalendarza z reniferem w okularach i nausznikach oraz pocztówka do wysłania na odwrocie nadają mu charakterystyczny, rozpoznawalny styl. Dzięki temu projekt wykracza poza klasyczny format, angażując konsumentów i łącząc produkt ze sposobem na świąteczną zabawę i interakcję.

Koncepcję kreatywną kalendarza, realizację kampanii oraz konkursu opracowała agencja NAV agency. Po stronie Colian projekt realizuje Sylwester Michałek, project manager, a działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

W ramach kampanii promocyjnej, która obejmuje działania w social media oraz materiały POS, zostanie także uruchomiony konkurs konsumencki "Każdy ma swoje Grzeszki na Święta".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji