Digitalowy Kalendarz Adwentowy Grześki to 24 okienka z czekoladowymi pralinkami inspirowanymi smakiem wafla Grześki, uzupełnione o kody QR kierujące do codziennych łamigłówek i zadań rodzinnych, co wprowadza nowoczesny wymiar tradycyjnego produktu.
Grafika kalendarza z reniferem w okularach i nausznikach oraz pocztówka do wysłania na odwrocie nadają mu charakterystyczny, rozpoznawalny styl. Dzięki temu projekt wykracza poza klasyczny format, angażując konsumentów i łącząc produkt ze sposobem na świąteczną zabawę i interakcję.

Koncepcję kreatywną kalendarza, realizację kampanii oraz konkursu opracowała agencja NAV agency. Po stronie Colian projekt realizuje Sylwester Michałek, project manager, a działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
W ramach kampanii promocyjnej, która obejmuje działania w social media oraz materiały POS, zostanie także uruchomiony konkurs konsumencki "Każdy ma swoje Grzeszki na Święta".











