Klienci w ramach promocji przez pierwsze trzy miesiące po zakupie nowych pakietów mają do nich darmowy dostęp. Potem ich miesięczny abonament rozpoczyna się od kwoty 20 zł na miesiąc. Wybrane programy są dostępne w ramach usługi CatchUP do 7 dni po ich emisji, a klienci mogą wybrać technologię dostępu do telewizji - satelitarną lub kablową IPTV.
Kampania rozpoczęła się w zeszłym tygodniu. Promuje ją 30-sekundowy spot, za kreację którego odpowiedzialna jest agencja Grey Group. Materiał wyreżyserował Piotr Janowski, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP.

Kampania emitowana jest w telewizji, internecie i radiu. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Vizeum.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.
W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln. Do grupy należą przede wszystkim Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat, Polkomtel oraz przejęte w ostatnich latach Netia i Eleven Sports.
Metryczka kampanii:Kreacja - agencja Grey GroupProdukcja - TFPPostprodukcja: wideo – Televisor; audio – Ztudio&BurzaReżyser - Piotr JanowskiMedia - telewizja, internet, radioDom mediowy - Vizeum











