„Czas na drugie śniadanie!” - zegarki w promocji serów Hochland

Pod hasłem „Czas na drugie śniadanie!” ruszyła promocja serów topionych Hochland. Akcję wymyśliła i realizuje agencja reklamowa V&P.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Czas na drugie śniadanie!” należy zebrać 5 promocyjnych opakowań serów topionych Hochland w plasterkach, w krążkach, w kubeczkach do smarowania lub Gouda Smaki. Można je wymienić na jeden z 200 tys. wielokolorowych zegarków. Za pomysł i obsługę akcji - zaplanowanej do końca października lub do wyczerpania zapasów nagród - odpowiada agencja reklamowa V&P.

grafika

Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny handlowe), sklepach (materiały POS) oraz internecie (specjalny serwis). Spot telewizyjny przygotowała agencja PZL, a pozostałe reklamy - agencja V&P.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online