Czas na kolej

Agencja Media Contacts realizuje kampanią internetową PKP Intercitypod hasłem "Kolej na Polskę". Projekt ma na celu zachęcenie dopodróżowania pociągami PKP Intercity.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania przewidziana jest na 6 miesięcy i kierowana doaktywnych osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców większychmiast.

Działania reklamowe prowadzone są na największych polskichportalach, forach związanych z turystyką oraz z wykorzystaniemwyszukiwarek. Komunikacja odbywa się w otoczeniu społecznościowym -w tym celu utworzono w połowie 2007 roku specjalny serwis PKPIntercity promujący Polskę jako interesujący cel podróży, miejsce odużym potencjale i pięknych krajobrazach. W ramach serwisuprowadzony jest konkurs z nagrodami na najciekawsze zdjęcianadesłane przez użytkowników.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii