Czasopismo „Teletubbies” wraca na rynek w nowej odsłonie

28 czerwca br. na rynku pojawi się odświeżony magazyn „Teletubbies” (Wydawnictwo Egmont), kierowany do dwu- i trzylatków.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Czasopismo „Teletubbies” wraca na rynek w nowej odsłonie

W piśmie pojawią się gry, zabawy i zagadki dla dzieci, związane z bohaterami serialu „Teletubbies”: Laa-Laa, Tinky Winky, Po oraz Dipsy. Do pierwszego numeru będą dołączone figurka Laa-Laa i łóżeczko.

Odbiorcami pisma są w szczególności chłopcy w wieku od 6 lat. Pismo będzie ukazywać się co dwa miesiące.

Magazyn „Teletubbies” powstaje na licencji DHX Worldwide Limited i zadebiutuje 28 czerwca br. Pierwsze wydanie liczy 24 strony i kosztuje 9,99 zł. Redaktor naczelną jest Jolanta Tomala.

Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią reklamową w telewizji (kanały dziecięce oraz przed programami śniadaniowymi), a także w internecie (YouTube, Facebook) oraz w mediach własnych Egmontu.

Po raz pierwszy pismo „Teletubbies” trafiło do Polski w 2005 roku i przez kilka lat było wydawane przez Egmont Polska w cyklu miesięcznym.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji