Czeska Dotykačka wchodzi na polski rynek z kampanią „Słyszałem, że masz kasę”

Na polski rynek wchodzi czeski dostawca systemów kasowych online Dotykačka. Kampanię launchującą przygotowały NuOrder i Media Context.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Czeska Dotykačka wchodzi na polski rynek z kampanią „Słyszałem, że masz kasę”

Spot, oparty o antagonistyczny duet restauratora i przestępcy-ciamajdy, trafi do największych stacji radiowych i telewizyjnych.

NuOrder wygrał przetarg na opracowanie i realizację kompleksowych działań w ramach kampanii ATL. Agencja opracowała i wciela w życie strategię dla wchodzącej na polski rynek marki systemów kasowych Dotykačka.

Zakup mediów realizuje dom mediowy Media Context, a badania koncepcji przeprowadził ARC Rynek i Opinia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele