Sprzedaż ogółem wnętrzarskich „Czterech Kątów” w styczniu 2010 r. wyniosła 78 997 egz. i była o 8,8 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn miesięcznik budowlany „Murator” (Murator), który sprzedał się w ilości 65 809 egz. (spadek o 30,3 proc.). Magazyn ten stracił najwięcej spośród wszystkich tytułów w rankingu.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo wnętrzarskie „M jak Mieszkanie” (Murator) ze sprzedażą ogółem na poziomie 42 394 egz. (spadek o 2,9 proc.).
Największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego sprzedaż wzrosła o 2 proc. do 24 225 egz.
Porównując styczeń br. do grudnia ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała „Weranda”, zaś największy spadek dotknął magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator).












