Cztery nowości wiosną w Polonii 1. Stacja celuje w 0,5 proc. udziału

Kanał Polonia 1 wiosną br. wprowadzi na antenę cztery nowe programy rozrywkowe, w tym reality-show i talk-show z gwiazdami. - Do końca roku naszym celem jest osiągnięcie 0,5 proc. udziału w rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Fajęcka, dyrektor programowa stacji.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Cztery nowości wiosną w Polonii 1. Stacja celuje w 0,5 proc. udziału

Fajęcka podkreśla, że w nowym sezonie na antenie kanału znajdą się rozrywkowe formaty, łączące formę realizacji telewizyjnej z internetową. Takimi właśnie programami będą „Fvck This” oraz „Doomrow. Życie na rockowo”.

„Fvck This”  będzie programem, w którym młodzi prezenterzy Michał Rabiega oraz Filip Pobocha będą rozmawiać z polskimi celebrytami. W pierwszym odcinku widzowie zobaczą wywiad z Elizą Wesołowską, uczestniczką programu „Warsaw Shore”. Show nadawany będzie w soboty i niedziele o 14.20.

Michał Rabiega oraz Filip Pobocha będą też bohaterami drugiego nowego programu "Doomrow. Życie na Rockowo". Będzie to reality-show, opowiadający o życiu pięciu członków tytułowego zespołu rockowego Doomrow. Program będzie emitowany w weekendy o 14.50.

Kanał wprowadzi na antenę też pasmo muzyczno-poradnicze „Muzyczna ruletka”, w którym prowadząca Sandra Yo Majka opowiadać będzie o muzyce i gwiazdach, podpowie też jak zachować piękną sylwetkę i doskonały wygląd. Cykl nadawany będzie codziennie o 19.00.

W czwartej nowości  - programie „Czy jesteś Wróżką” zaprezentują się osoby posiadające różne, zdolności ezoteryczne lub parapsychologiczne. Ocenią je jurorzy - eksperci w tej dziedzinie, w tym wróżka Joanna Gulweig. Show oglądać będzie można w soboty o 15.20.

Wprowadzenie czterech nowych formatów to kontynuacja zmian w stacji zapoczątkowanych w styczniu br., gdy Polonia 1 zmieniła logo i oprawę graficzną, a na jej antenie pojawiły się nowe pasma - muzyczne „Disco Start” oraz ezoteryczne „Magiczna TV” (więcej na ten temat).

Aleksandra Fajęcka zapowiada, że celem nadawcy jest osiągnięcie przez Polonię 1 na koniec roku 0,5 proc. udziału w rynku. Z danych Nielsen Audience Measuremnet wynika, że w okresie od 1 września ub.r do 24 lutego br. średni udział kanału uplasował się na poziomie 0,04 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele