Kampania wizerunkowa prowadzona będzie we wszystkich krajach Jysk na przełomie stycznia i lutego w mediach społecznościowych. Różnej długości spoty, nawiązujące do tematu przewodniego będą pokazywane na YouTube oraz na Facebook'u.
Spoty wizerunkowe, wyświetlane w mediach społecznościowych, bazują na filmie.

Pracownicy w kampanii Jysk
W dodatkowe działania komunikacyjne zaangażowali się również wewnętrzni ambasadorzy marki - pracownicy, tworząc serię własnych postów pokazujących codzienną pracę.
- Jysk jest firmą opartą na wartościach o silnych skandynawskich korzeniach. Nasze wewnętrzne zasady mówiące o wartościach i przywództwie, tworzą ramy relacji wobec siebie w Jysk, jak również wobec partnerów zewnętrznych. Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do naszego sukcesu. Dlatego dbamy o rozwój i chcemy tworzyć miejsce pracy, w którym każdy będzie czuł się dobrze. O tym też jest ta kampania - mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji Jysk Polska.











