„Czy Jysk jest dla Ciebie?” - pyta sieć sklepów w kampanii wizerunkowej

Sieć sklepów Jysk rusza z nową kampanię wizerunkową, pod hasłem: „Czy Jysk jest dla Ciebie? Who is Jysk”. Kampania ma na celu pokazać detalistę jako miejsce pracy dla każdego z kulturą pracy opartą na zaufaniu, szacunku do różnorodności oraz możliwościach rozwoju dla każdego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Czy Jysk jest dla Ciebie?” - pyta sieć sklepów w kampanii wizerunkowej

Kampania wizerunkowa prowadzona będzie we wszystkich krajach Jysk na przełomie stycznia i lutego w mediach społecznościowych. Różnej długości spoty, nawiązujące do tematu przewodniego będą pokazywane na YouTube oraz na Facebook'u.

Spoty wizerunkowe, wyświetlane w mediach społecznościowych, bazują na filmie.

Pracownicy w kampanii Jysk 

W dodatkowe działania komunikacyjne zaangażowali się również wewnętrzni ambasadorzy marki - pracownicy, tworząc serię własnych postów pokazujących codzienną pracę.

- Jysk jest firmą opartą na wartościach o silnych skandynawskich korzeniach. Nasze wewnętrzne zasady mówiące o wartościach i przywództwie, tworzą ramy relacji wobec siebie w Jysk, jak również wobec partnerów zewnętrznych. Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do naszego sukcesu. Dlatego dbamy o rozwój i chcemy tworzyć miejsce pracy, w którym każdy będzie czuł się dobrze. O tym też jest ta kampania - mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji Jysk Polska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"