Wyniki obejmują okres pierwszego półrocza br. (styczeń-czerwiec 2006). Badanie realizowane jest na w pełni losowej próbie ogólnopolskiej, wśród obywateli Polski w wieku 15-75 lat.
Wśród dzienników ogólnopolskich na pozycji lidera Fakt - 20,90%, a dalej: Gazeta Wyborcza - 20,19%, Super Express - 9,53%, Metro (dziennik bezpłatny) - 8,28%, Dziennik Polska Europa Świat - 7,26%, Rzeczpospolita - 5,77%, Metropol (dziennik bezpłatny) - 4,78%, Przegląd Sportowy - 4,63%, Gazeta Prawna - 2,55%, Giełda Samochodowa - 1,16%, Puls Biznesu - 0,57%, pierwszą dwunastkę z wynikiem 0,28% zamyka Parkiet Gazeta Giełdy.
Pismogrupa celowaN =procent respondentówFakt2137620,90%Gazeta Wyborcza2137620,19%Super Express213769,53%Metro (dziennik bezpłatny)213768,28%Dziennik Polska Europa Świat79497,26%Rzeczpospolita213765,77%Metropol (dziennik bezpłatny)213764,78%Przegląd Sportowy213764,63%Gazeta Prawna213762,55%Giełda Samochodowa179661,16%Puls Biznesu213760,57%Parkiet Gazeta Giełdy213760,28%

Pierwsza dziesiątka tygodników przedstawia się następująco: Tele Tydzień - 31,38%, Pani Domu - 18,26%, Życie na Gorąco - 18,22%, Przyjaciółka - 18,10%, Chwila dla Ciebie - 15,68%, NAJ - 15,40%, Tina - 14,18%, Newsweek - 9,99%, Wprost - 9,37%, Gala - 8,92%.
Tele Tydzień2137631,38%Pani Domu2137618,26%Życie na Gorąco2137618,22%Przyjaciółka2137618,10%Chwila dla Ciebie2137615,68%NAJ2137615,40%Tina2137614,18%Newsweek213769,99%Wprost213769,37%Gala213768,92%Auto Świat213768,12%Angora213768,09%Tele-Świat213767,82%Polityka213767,81%Twoje Imperium213766,11%To i Owo213765,67%Magazyn Telewizyjny Kurier TV213764,55%Takie jest Życie213764,14%Super TV213764,14%Przekrój213763,75%Motor213763,73%Rewia213762,95%Dzień Dobry (tygodnik bezpłatny)179192,94%Gość Niedzielny213762,90%Imperium TV213762,73%Teleprogramy213762,71%Tele Max213761,72%Forum213761,36%Bella Relaks213761,24%Jarmark213760,78%Tygodnik Siedlecki213760,73%Anonse (wyd. pomorskie) - Tygodnik37760,69%Tygodnik Ostrołęcki213760,39%

Skromna grupa dwutygodników: Viva - 9,68%, Z Życia Wzięte - 9,22%, Komputer Świat - 7,89%, Na Żywo - 6,55%, Bravo - 5,61%, Sukcesy i Porażki - 3,76%, Bravo Sport - 3,29%, Bravo Girl -2,92%, Świat Seriali - 2,28%, Monitor Księgowego - 0,53%.
Viva213769,68%Z Życia Wzięte213769,22%Komputer Świat213767,89%Na Żywo213766,55%Bravo213765,61%Sukcesy i Porażki213763,76%Bravo Sport213763,29%Bravo Girl213762,92%Świat Seriali213762,28%Monitor Księgowego213760,53%
Najpopularniejszymi miesięcznikami w okresie od stycznia do czerwca 2006 były: Claudia - 14,34%, Twój Styl - 10,36%, Olivia - 9,13%, Cztery Kąty - 8,93%, Focus - 7,54%, Poradnik Domowy - 7,45%, Mój Piękny Ogród - 6,50%, Auto Moto - 5,74%, Świat Kobiety - 5,61%, Murator - 5,45%.
Claudia2137614,34%Twój Styl2137610,36%Olivia213769,13%Cztery Kąty213768,93%Focus213767,54%Poradnik Domowy213767,45%Mój Piękny Ogród213766,50%Auto Moto213765,74%Świat Kobiety213765,61%Murator213765,45%CKM213765,17%Mamo To Ja213764,79%Dobre Rady213764,77%Moje Mieszkanie213764,65%National Geographic213764,56%Avanti213764,40%Glamour213764,06%CD Action213763,54%Cosmopolitan213763,49%Ładny Dom213763,44%M jak mieszkanie213763,37%Playboy213763,37%Auto Motor i Sport213763,27%Dziewczyna213763,05%Twoje Dziecko213762,89%Popcorn213762,87%Zdrowie213762,85%Pani213762,85%Moje Gotowanie213762,77%Dziecko213762,74%Przegląd Reader's Digest213762,63%Samo Zdrowie213762,63%Uroda213762,63%Dom & Wnętrze213762,62%Elle213762,58%Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko213762,50%Kwietnik213762,47%Cienie i Blaski213762,40%Komputer Świat Ekspert213762,39%Ogrody, Ogródki, Zieleńce213762,29%Joy114542,19%Kuchnia213762,03%Film213761,98%Vita213761,97%Rodzice213761,97%Burda213761,85%Świat Motocykli213761,81%PC Format213761,77%Twist213761,75%Mój Piękny Dom179191,73%Click213761,63%Dobre Wnętrze213761,61%Komputer Świat - Gry213761,55%Majster213761,52%Zwierciadło213761,45%Logo114541,42%Sekrety Serca213761,04%Twój Maluszek213761,03%Men's Health213761,02%Play213760,88%Sól i Pieprz213760,86%Super Linia213760,84%Forbes213760,84%Zbuduj Dom213760,82%Sukces213760,75%Elle Decoration37760,71%Voyage213760,64%Shape213760,64%Podróże213760,62%Architektura-Murator213760,45%Żagle213760,43%Manager Magazin213760,42%Fun Club213760,41%

Jedynym uwzględnionym w badaniu dwumiesięcznikiem jest Pani Domu Poleca - 4,32%.
Fale [6]: styczeń 2006 : czerwiec 2006 grupa celowa: wszystkie przypadki Wielkość (ważona): 30 136 052 (21 376 przypadków, 100,0% całej próby)











