Dachser w Polsce z nową szefową marketingu i komunikacji

Do zespołu operatora logistycznego Dachser w Polsce dołączyła Katarzyna Augustyniak. Jako kierownik ds. marketingu i komunikacji pokieruje zespołem odpowiedzialnym za działania promujące markę i komunikację.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dachser w Polsce z nową szefową marketingu i komunikacji

Katarzyna Augustyniak ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu B2B i B2C oraz umiejętności w budowaniu efektywnej współpracy między marketingiem a sprzedażą, zdobywane na wcześniej zajmowanych stanowiskach. Do Dachser dołączyła bezpośrednio z firmy Printor Electronic Manufacturing, gdzie jako kierownik ds. marketingu i wsparcia sprzedaży była odpowiedzialna między innymi za opracowanie i wdrożenie strategii firmy łączącej potrzeby działów marketingu oraz sprzedaży.

Doświadczenie zawodowe zdobywała też jako specjalista ds. promocji w administracji publicznej i sieci drogeryjnej Rossmann SDP. Następnie, już na stanowisku menadżera ds. marketingu w Mikomax Smart Office, nie tylko prowadziła komunikację firmy i produktów, ale również współrealizowała proces rebrandingu marki. W kolejnych etapach kariery zawodowej pracowała w firmach Soligrano oraz Budvar Centrum, gdzie odpowiadała za marketing B2B. 

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Informatyki w Łodzi oraz studiów na kierunku „Marketing i Zarządzanie” na Uniwersytecie Łódzkim. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem