"Daj im przyszłość"

Urząd m.st. Warszawy ogłasza otwarty konkurs na projekt, promujący ideę rodzinnej opieki zastępczej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Konkurs trwa od 19 kwietnia do 19 maja br., a na zwycięzcę czeka nagroda w wysokości 3 tysięcy złotych.

Celem konkursu jest stworzenie nowego, oryginalnego i autorskiego plakatu, który posłuży do promocji kampanii społecznej informującej warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej i zachęcającej do zakładania rodzinnych domów dziecka. Konkurs adresowany jest szczególnie do studentów szkół artystycznych, jednak każdy chętny może wziąć w nim udział.

W skład jury wybierającego zwycięski plakat wejdą:* Prof. Andrzej Węcławski - Dziekan Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie* Paweł Kastory - prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce (SAR), współzałożyciel Klubu Twórców Reklamy.* Teresa Sierawska - Dyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy* Dr Grażyna Melanowicz - Wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy* Marcin Wołkowicz - Główny specjalista w Biurze Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy* Paweł Trochimiuk - Prezes Zarządu Partner of Promotion

Nagrodzony przez jury projekt zostanie wykorzystany do wszystkich form promocji kampanii, czyli broszur, materiałów informacyjnych oraz plakatów. Autorowi zwycięskiej pracy organizator konkursu przyzna nagrodę w wysokości 3 tysięcy złotych.

Projekt plakatu powinien być spójny z hasłem kampanii: "Nie odwracaj się - daj im przyszość".

Zdecydowaliśmy się na ogłoszenie konkursu, gdyż jesteśmy pewni, że młodzi ludzie będą mieli fantastyczne pomysły i będą potrafili wyrazić je w twórczy sposób. Chcielibyśmy, żeby kampania "Daj im przyszłość" nabrała świeżego, pozytywnego i radosnego charakteru. Sam konkurs jest zaś kolejną okazją do tego, by informować warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej - powiedziała Grażyna Melanowicz - wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.

Projekt konkursowy ma mieć pozytywny, optymistyczny wydźwięk, nawiązujący do rodzinnego ciepła, symboliki domu, rodziny, wspólnoty. Organizatorzy liczą na pomysłowość i świeże spojrzenie, które pozwolą ukazać ideę kampanii w sposób kreatywny i niebanalny. Ważne jest, by nowa kreacja uzupełniała znane już hasło i logo kampanii "Daj im przyszłość - Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka".

Nieprzekraczalny termin składania prac to 19 maja 2006 roku.

Projekty plakatów należy dostarczyć do: Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. WarszawaUl. Niecała 200-098 Warszawaz dopiskiem "Daj im przyszłość"

Organizatorem kampanii oraz konkursu jest Urząd m.st. Warszawy, a partnerem agencja Public Relations Partner of Promotion.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji