"Dam znać, jak dojadę" - relacje na odległość w kampanii Jakdojade

Ruszyła jesienna kampania wizerunkowa platformy Jakdojade. W spocie "Dam znać, jak dojadę" pokazano, że kilometry nie muszą przeszkadzać budowaniu bliskości w relacjach na odległość. W ten sposób Jakdojade chce wzmacniać świadomość funkcji kolejowych w swojej aplikacji.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
"Dam znać, jak dojadę" - relacje na odległość w kampanii Jakdojade
"Dam znać, jak dojadę" - nowa kampania Jakdojade.

W trzyczęściowym filmie widzowie poznają historie bohaterów, którzy - mimo dzielących ich kilometrów - dbają o więź z najbliższymi. Pierwsza odsłona pokazuje parę zakochanych, będących w związku na odległość. Druga mówi o przyjaciółkach mieszkających w różnych miastach, natomiast trzecia przedstawia młodego chłopaka uczącego się poza rodzinną miejscowością.

Każda z historii kończy się tym samym, prostym gestem: obietnicą "Dam znać, jak dojadę" dawaną bliskiej osobie. Hasło kampanii jest jednocześnie naturalnym nawiązaniem do nazwy marki.

— Chcieliśmy pokazać, że Jakdojade wspiera nie tylko samą podróż, ale też to, co w niej najważniejsze — bliskość z drugim człowiekiem. Obietnicy "Dam znać, jak dojadę" towarzyszy poczucie troski, zarówno o tych w drodze, jak i tych, którzy czekają. W ten sposób podkreślamy, że w Jakdojade rozumiemy emocje i codzienne rytuały — mówi Małgorzata Kulik, marketing & communications manager w Jakdojade.

Bohaterowie spotu podróżują pociągami. W ten sposób Jakdojade chce wzmacniać świadomość funkcji kolejowych dostępnych w aplikacji, m.in. pokazanego w filmie zakupu biletu na pociąg.

Kampania będzie promowana w mediach społecznościowych marki (Meta, Tik Tok, YouTube), natomiast skrócona wersja spotu promocyjnego zostanie również wyświetlona na ekranach w pociągach PKP Intercity, Kolejach Mazowieckich oraz Kolejach Małopolskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów