W trzyczęściowym filmie widzowie poznają historie bohaterów, którzy - mimo dzielących ich kilometrów - dbają o więź z najbliższymi. Pierwsza odsłona pokazuje parę zakochanych, będących w związku na odległość. Druga mówi o przyjaciółkach mieszkających w różnych miastach, natomiast trzecia przedstawia młodego chłopaka uczącego się poza rodzinną miejscowością.
Każda z historii kończy się tym samym, prostym gestem: obietnicą "Dam znać, jak dojadę" dawaną bliskiej osobie. Hasło kampanii jest jednocześnie naturalnym nawiązaniem do nazwy marki.

— Chcieliśmy pokazać, że Jakdojade wspiera nie tylko samą podróż, ale też to, co w niej najważniejsze — bliskość z drugim człowiekiem. Obietnicy "Dam znać, jak dojadę" towarzyszy poczucie troski, zarówno o tych w drodze, jak i tych, którzy czekają. W ten sposób podkreślamy, że w Jakdojade rozumiemy emocje i codzienne rytuały — mówi Małgorzata Kulik, marketing & communications manager w Jakdojade.
Bohaterowie spotu podróżują pociągami. W ten sposób Jakdojade chce wzmacniać świadomość funkcji kolejowych dostępnych w aplikacji, m.in. pokazanego w filmie zakupu biletu na pociąg.
Kampania będzie promowana w mediach społecznościowych marki (Meta, Tik Tok, YouTube), natomiast skrócona wersja spotu promocyjnego zostanie również wyświetlona na ekranach w pociągach PKP Intercity, Kolejach Mazowieckich oraz Kolejach Małopolskich.











