Polska wersja „Dance, dance, dance” oparta jest na licencji holenderskiego formatu o takim samym tytule. Formuła projektu zakłada rywalizację ze sobą par złożonych z celebrytów, którzy wykonują tańce znane z popularnych teledysków muzycznych.
Pierwszy sezon polskiej edycji projektu oglądać można było w TVP2 wiosną 2019 roku, a drugą - wiosną 2020 roku.
Nowi prowadzący
Wiosną 2021 roku telewizyjna Dwójka pokaże trzeci sezon programu. Nowymi prowadzącymi w „Dance, dance, dance 3” będą Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, którzy zastąpią Tamarę Gonzalez Pereę i Tomasza Kammela.
Uczestnikami nowych odcinków programu będzie sześć par: Roksana Węgiel i Oliwia Górniak, Anna Matysiak i Stanisław Karpiel-Bułecka, Małgorzata Opczowska i Robert El Gendy, Aleksandra Nowak i Damian Kordas, Marta Paszkin i Paweł Bodzianny (para z „Rolnik szuka żony”) oraz Olga Łasak i Paweł Cieślak.

Jury bez Anny Muchy
Na chwile obecną oficjalnie nie jest znany pełny skład jury „Dance, dance, dance 3”. W drugiej edycji uczestników oceniali Ida Nowakowska, Robert Kupisz oraz Anna Mucha.
Bez zmian w trzeciej edycji w tej funkcji występować będzie Ida Nowakowska. Nie pojawi się natomiast Anna Mucha, Telewizja Polska nie informuje czy jurorem nadal będzie Robert Kupisz.
Emisja od 5 marca
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że premierowe odcinki trzeciego sezonu „Dance Dance Dance” Dwójka emitować będzie w nowym paśmie, w piątki o godz. 20.45 (tuż po „Barwach szczęścia”), począwszy od 5 marca.
Pierwsze dwie edycje widowiska nadawane były w sobotnim prime-time. W wiosennej ramówce stacja w tym paśmie na pewno pokazywać będzie „The Voice Kids 3” (show wystartuje 27 lutego).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-przesuwa-emisje-the-voice-senior-na-styczen-the-voice-kids-w-wiosennej-ramowce,7170449970739329a ##

„Dance Dance Dance 2” na antenie TVP2 oglądać można w soboty po godz. 20.00, w okresie od 29 lutego do 25 kwietnia 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków tanecznego widowiska wyniosła 1,36 mln osób, co przełożyło się na 8,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,68 proc. w grupie 16-59.











