Kampania „Crack the Case” zabierze widzów na pokład pociągu pędzącego przez pokryte śniegiem góry, dając możliwość wcielenia się w rolę tajnego Jamesa Bonda. W reklamach Bérénice Marlohe, aktorka wcielająca się w rolę dziewczyny Bonda, zachęca widzów do rozwiązania zagadki i ochrony zawartości skrzynki przed wrogami agenta. W kampanii Daniel Craig po raz pierwszy jako James Bond reklamuje Heinekena.
Akcja obejmie 60-sekundowy spot telewizyjno-kinowy oraz spersonalizowaną aplikację interaktywną. Kampania będzie zawierać także element offline, oferujący wirtualne przeżycia „na żywo”, m.in. w październiku na wybranych rynkach zorganizowane zostaną specjalne akcje Heinekena w ważnych i symbolicznych miejscach, zachęcające do sprawdzenia swoich umiejętności, wygrania specjalnych nagród i wspólnego emocjonowania się premierą „Skyfall”, nowego filmu o Jamesie Bondzie.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wieden + Kennedy Amsterdam, a główną reklamę telewizyjną, wyreżyserował Matthijs Van Heijningen Jnr.











