Danonki przed nowym rokiem szkolnym z kampanią „Idealne do plecaka”

Danonki (Danone) - pod hasłem „Idealne do plecaka” - promują saszetki z bohaterem marki, nawiązujące do szkolnych aktywności.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Danonki przed nowym rokiem szkolnym z kampanią „Idealne do plecaka”

Danonki przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego wprowadzają do oferty  jogurty w wygodnej saszetce, które dzieci mogą spożywać w formie przekąski.

W ramach promocji tej nowości, przygotowano ogólnopolską kampanię telewizyjną pod hasłem „Idealne do plecaka”. 15-sekundowy spot pokazuje, że produkt można łatwo zabrać ze sobą na plac zabaw, do szkoły czy przedszkola.

W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.

grafika

Obsługą kreacji reklamowych marki Danonki zajmują się agencje Y&R Poland, VML Poland oraz Labstore. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania PR wspiera LoveBrands Relations.

Saszetki Danonki w kwietniu br. promowała akcja „Na więcej zabawy poza domem”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"