Datera zmienia identyfikację wizualną

Projektująca i wdrażająca rozwiązania telekomunikacyjne firma Datera odświeżyła swoją identyfikację wizualną. Do logotypu spółki wproadzono claim „telecomunications & IT”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W identyfikacji wizualnej Datery intensywny kolor różowy zastąpiono barwami purpury i dojrzałej śliwki. Zmieniono też kolor liter w nazwie spółki - z niebiesko-szarego na antracytowy - oraz dodano claim „telecomunications & IT”. W analogiczny sposób zmieniono pozostałe elementy identyfikacji firmy: stronę www, papiery firmowe, rollupy i flagi oraz oznakowanie samochodów. - Nasza firma nie jest już startupem, tylko dojrzałą spółką, oferująca na rynku B2B rozwiązania zarówno dla dużych operatorów telekomunikacyjnych, jak i dla mniejszych firm. I takie właśnie jest nasze odświeżone logo: dojrzałe, nowoczesne i proste w kształcie i kolorystyce - opisuje Dominik Zimakowski, kierownik marketingu w Daterze. Zmiany w identyfikacji Datery przygotował Rafał Nastały, art director w firmie Admotion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"