Nowa globalna kampania Heinekena ma być zabawna. W ramach nowej strategii firma zdecydowała się wyemitować trzy różne nowe spoty, z których każdy koncentruje się na sponsoringach sportowych Heinekena: Lidze Mistrzów, Formule 1 i Pucharze Świata w Rugby.
Pierwszy z serii spotów nosi tytuł „Perfect Man”. Jego akcja rozgrywa się w sali balowej w Monte Carlo, na imprezie after party zawodników Formuły 1. Używając motywu F1 marka chce zachęcić swoich klientów, by patrzyli na życie mniej poważnie.Bohaterami spotu są zwodnicy F1, którzy tu występują w kompletnych strojach, które ubierają podczas wyścigów. Obok nich jest cała masa znamienitych osobistości. Organizatorem imprezy jest David Coulthard, który z zadania wywiązał się znakomicie - podobnie, jak podczas wyścigów na torze. W obsłudze gości pomagają mu technicy F1, schowani za ścianami głównej sali, którzy pomagają mu wyjść z kłopotliwych sytuacji, np. podpowiadając przez słuchawkę, którą ten ma w uchu, kto jest kim na przyjęciu.

„Perfect Man” jest pierwszym z serii trzech spotów, których emisję zaplanował Heineken. Jego premiera zbiega się w czasie ze sponsorowanymi przez Heinekena wyścigami F1 we Włoszech. Film będzie też emitowany na innych rynkach.
Za jego kreację odpowiada Publicis Włochy.











