Wystartowała nowa, długofalowa kampania centrum handlowego Bonarka, która pokaże krakowskie centrum w zupełnie nowej odsłonie.
Nowa odsłona centrum handlowego Bonarka
- Wizyta w centrum to dopiero początek wrażeń i radości, jakie sprawiamy sobie i innym. O tych wrażeniach i doświadczeniach chcemy opowiedzieć w naszej nowej, kampanii wizerunkowej przygotowanej na ten rok - mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager CH Bonarka. - Chcemy pokazać, że emocje to firmowe produkty Bonarki. Osią nowego pozycjonowania, komunikacji we wszystkich kanałach, w tym reklamy będzie Bonarka, właśnie jako Fabryka emocji, a nie centrum handlowe - dodaje.
– Zmiana brandingowa w pozycjonowaniu Bonarki opiera się na przejściu od komunikacji opartej na uniwersalnych korzyściach konsumenckich do pokazywania konkretnych doświadczeń zakupowych i zapraszania do współtworzenia ich, indywidualnego odczucia. To zupełnie nowe podejście do pozycjonowania centrum handlowego, w którym produktem stają się emocje, a centrum ich Fabryką - komentuje Dominik Piwek, head of marketing & PR NEPI Rockcastle.

Twarzą nowego wizerunku, a zarazem brand hero produktów firmowych Bonarki, został aktor Dawid Ogrodnik, znany m.in. z filmów "Johnny", "Cicha noc", "Ostatnia rodzina" i "Jesteś Bogiem" czy serialu "Rojst". Nowy ambasador marki będzie wcielał się w różne postaci w pięciu różnych odsłonach kampanii.
Elementem zapowiadającym start kampanii była dwutygodniowa akcja polegająca na przejęciu przez Dawida „hakera” Ogrodnika profilu Bonarki na Facebooku i zabawa z fanami, "wkręcenie" ich w przejęcie profilu i dywagacje kim jest tajemniczy Dawid.
Akcja była szeroko komentowana przez najemców centrum, media i inne centra handlowe w Krakowie. W pierwszy tygodniu akcji Bonarka odnotowała blisko 500-proc. wzrostu zasięgu. Do tej pory jeden z wpisów Dawida zdobył ponad 2 tysiące reakcji i kilkaset komentarzy. W kolejnych odsłonach kampanii Dawid Ogrodnik wcieli się w bohaterów, o różnych stylach i osobowościach.

Każda sezonowa kampania Bonarki będzie launchem nowego produktu - pierwszym jest "Fiu! Fiu!".
Kreacje zostaną wykorzystane w kanałach digital, social media, outdoor w tym dynamic backlight, citylighty, digital citylighty (OOH), move tv w klubach fitness (DOOH), emisje spotów i sampling w kinie będzie też widoczny w tradycyjnych mediach oraz na wewnętrznych nośnikach Bonarki.
Koncept kreatywny przygotowała Firma Reklamowa KUC, komunikację digital poprowadzi agencja Ad Prime, działania w social media Well Done Marketing. Za działania public relations będzie odpowiedzialna Core Values PR.











