W nowym spocie reklamowym Dawid Podsiadło zachęca Polaków do wyjrzenia poza barierki swojego balkonu i poznania się bliżej, pomachania do kogoś, uśmiechnięcia się i podzielenia się dobrą energią. Wszystko po to, aby tworzyć lepsze sąsiedztwo – czytamy w komunikacie prasowym T-Mobile. Spot emitowany jest w telewizji, internecie i social mediach, a także w kinach w całej Polsce. Pojawi się też nowa odsłona kampanii outdoorowej.
Za opracowanie koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja VML wraz z Departamentem Zarządzania Marką T-Mobile.
W zacieśnianiu sąsiedzkich więzi pomóc ma program Magenta Moments, oferujący klientom T-Mobile m.in. dostęp do oferty Druga kawa w Żabce gratis (za pośrednictwem aplikacji „Mój T-Mobile” od 25 marca) czy też odbioru dwóch kodów pozwalających na zakup biletów do Cinema City w cenie 10 zł każdy, czy kodów uprawniających do zakupu 2 małych tortilli w cenie 1 w Bafra Kebab - informuje w komunikacie T-Mobile.

Pod koniec lutego br. sieć T-Mobile ruszyła z platformą komunikacyjną pod hasłem #BurzymyBariery, której twarzą jest muzyk i wokalista Dawid Podsiadło. Jak informował wówczas portal Wirtualnemedia.pl, wspomniana kampania to efekt repozycjonowania marki T-Mobile na polskim rynku, która w swojej działalności chce się skupić na burzeniu barier komunikacyjnych w społeczeństwie i łączeniu ludzi.











