Dawid Podsiadło uruchamia własny festiwal. Będzie sześć 2-dniowych koncertów

Piosenkarz Dawid Podsiadło będzie twarzą nowego festiwalu Zorza, który latem 2025 roku obejmie sześć dwudniowych imprez. Oprócz Podsiadły wystąpi wiele gwiazd polskiej muzyki, a głównymi partnerami komercyjnymi są T-Mobile, Allegro i Credit Agricole.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Dawid Podsiadło uruchamia własny festiwal. Będzie sześć 2-dniowych koncertów
Dawid Podsiadło, fot. Daniel Jaroszek / materiały prasowe

– Mam poczucie, że startując z tym festiwalem, wchodzimy w zupełnie nowy etap. Z jednej strony – jak zawsze – muzyka. Zaprezentujemy wyjątkowe projekty, które w większości powstają od podstaw z myślą o naszej imprezie. Jesteśmy wdzięczni i dumni, że tak fantastyczni artyści polubili nasz pomysł i przyjęli zaproszenie. To dla nas wszystkich okazja, by złapać świeży, muzyczny oddech i stworzyć coś nowego, innego, a czasem nawet odrobinę szalonego – z przymrużeniem oka – zapowiada Dawid Podsiadło w komunikacie prasowym.

Zorza ma zapewniać wrażenia nie tylko muzyczne. – Oprócz muzyki, pracujemy ze sztuką wizualną, literaturą, designem. Chcemy tworzyć nowe światy, nowe przestrzenie – coś, co da nam wszystkim masę energii, ale też będzie niepowtarzalne. Stąd też nazwa: Zorza – tłumaczy Podsiadło.

Festiwal Zorza 2025: sześć dwudniowych koncertów

Tegoroczna edycja Zorzy to sześć wydarzeń, każde zaplanowano na dwa dni:
6-7 czerwca – POZNAŃ, Malta Komandoria
27-28 czerwca – WROCŁAW, AWF Wrocław
11-12 lipca – WARSZAWA, AWF Warszawa
25-26 lipca – KRAKÓW, Park Lotników
15-16 sierpnia – GDAŃSK, Stocznia
29-30 sierpnia – KATOWICE, Lotnisko Muchowiec

grafika

Bilety będą dostępne wyłącznie na platformie eBilet należącej do Allegro. Przedsprzedaż ruszy w środę 12 lutego, od godz. 13.00 będą mogli z niej skorzystać użytkownicy Allegro Smart!, a od 18.00 – klienci T-Mobile zarejestrowani w programie Magenta Moments w aplikacji Mój T-Mobile. Pozostali zainteresowani będą mogli kupować bilety od czwartku od godz. 12.00.

Na każde z wydarzeń bilet jednodniowy kosztuje 249 zł, a dwudniowy – 449 zł (plus opłaty serwisowe).

Tytularnym partnerem Zorzy jest T-Mobile, funkcję mecenasa pełni Allegro, a partnera finansowego – bank Credit Agricole, w którego reklamach od lat występuje Dawid Podsiadło. Organizatorem festiwalu jest MUZ, za produkcję techniczną odpowiada agencja East Eventz, a za komunikację - DDB Warszawa oraz Big Picture.

Kolejną edycję Zorzy zaplanowano na 2027 rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?