Dawtona rusza z pierwszą kampanią influencer marketingową

Pokket, nowa marka musów owocowych od Dawtony, rusza z pierwszą kampanią influencer marketingową pod hasłem "Ciśnij jak lubisz". Akcja opowiada o codziennych wyborach, energii i wolności bycia sobą w stylu generacji Z.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dawtona rusza z pierwszą kampanią influencer marketingową
mat.pras.

Kampania podkreśla, że Pokket dopasowuje się do ciebie, a nie odwrotnie. Każdy smak to inny vibe, a każdy dzień to nowa okazja, by "cisnąć" po swojemu – na treningu, w domu, ze znajomymi, czy w drodze na spontaniczny wypad.

Kluczowym elementem kampanii jest tiktokowy utwór "Pokket – Ciśnij to". Influencerzy tworzą jego własne interpretacje, pokazując, jak różnorodny może być styl życia z Pokketem. Wspólny rytm łączy ich wszystkich, ale każdy "ciśnie" po swojemu.

W akcji udział bierze udział około dziesięciu młodych twórców internetowych. Stworzone przez nich treści pojawią się na TikToku i Instagramie, będą też obecne na profilach marki Pokket.

– Pokket to brand, który od początku kierujemy do młodych, dynamicznych osób szukających autentyczności i pozytywnej energii. Nowa kampania pokazuje, że jesteśmy częścią ich świata – tam, gdzie toczy się codzienne życie generacji Z. Komunikujemy, że Pokket to coś więcej niż szybka przekąska, to styl życia, energia i dobra zabawa – podkreśla Ewa Kozłowska, odpowiedzialna w Dawtonie za markę Pokket.

W kampanii prezentowane są wszystkie trzy warianty Pokketa: Protein Booster, Fruit Bomb i Mochi. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Lettly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję