„Dbaj o Fejs” - Fejsmen uczy bezpieczeństwa w social media (wideo)

Trwa kampania „Dbaj o Fejs” promująca wśród młodych internautów bezpieczne korzystanie z serwisów społecznościowych. Akcję na zlecenie Fundacja Dzieci Niczyje oraz NASK-u przygotowała agencja Very Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterem kampanii „Dbaj o Fejs” jest animowany superbohater Fejsmen. Próbuje on próbuje pomagać młodym ludziom nieprzestrzegającym zasad bezpieczeństwa w serwisach społecznościowych, ale za każdym razem ponosi spektakularną klęskę.

 

Najważniejszymi elementami akcji jest 5 animowanych filmików, z których każdy dotyczy innego zagadnienia bezpieczeństwa w sieci: nierozważnego przesyłania zdjęć o charakterze seksualnym (sexting), cyberprzemocy, komentowania i publikowania ryzykownych informacji oraz ochrony dostępu do kont i profili w serwisach społecznościowych. Sukcesywnie są one publikowane na facebookowym profilu Fejsmena.

 

Kampania - zaplanowana do końca br. - obejmie też ogłoszenia w pismach młodzieżowych, kursy e-learningowe dla uczniów szkół gimnazjalnych oraz konkurs na scenariusz kolejnych przygód Fejsmena. Akcję organizują Fundacja Dzieci Niczyje oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa przy wsparciu Fundacja Orange. Natomiast za strategię, kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja reklamowa Very Advertising.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji