„Dbaj o Fejs” - Fejsmen uczy bezpieczeństwa w social media (wideo)

Trwa kampania „Dbaj o Fejs” promująca wśród młodych internautów bezpieczne korzystanie z serwisów społecznościowych. Akcję na zlecenie Fundacja Dzieci Niczyje oraz NASK-u przygotowała agencja Very Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterem kampanii „Dbaj o Fejs” jest animowany superbohater Fejsmen. Próbuje on próbuje pomagać młodym ludziom nieprzestrzegającym zasad bezpieczeństwa w serwisach społecznościowych, ale za każdym razem ponosi spektakularną klęskę.

 

Najważniejszymi elementami akcji jest 5 animowanych filmików, z których każdy dotyczy innego zagadnienia bezpieczeństwa w sieci: nierozważnego przesyłania zdjęć o charakterze seksualnym (sexting), cyberprzemocy, komentowania i publikowania ryzykownych informacji oraz ochrony dostępu do kont i profili w serwisach społecznościowych. Sukcesywnie są one publikowane na facebookowym profilu Fejsmena.

 

Kampania - zaplanowana do końca br. - obejmie też ogłoszenia w pismach młodzieżowych, kursy e-learningowe dla uczniów szkół gimnazjalnych oraz konkurs na scenariusz kolejnych przygód Fejsmena. Akcję organizują Fundacja Dzieci Niczyje oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa przy wsparciu Fundacja Orange. Natomiast za strategię, kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja reklamowa Very Advertising.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"