DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”

Agencja DDB&Tribal Warszawa zdobyła złotą nagrodą na festiwalu Euro Effie 2017 za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland przygotowaną wspólnie z domem mediowym Maxus Warszawa i agencją Hill&Knowlton Strategies. Znalazła się również na piątym miejscu wśród najefektywniejszych agencji w Europie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”

Kampania „LookBeyondBorders” dla Amnesty International otrzymała złoto w kategorii Small Budget. Była też nominowana w kategorii Social Good. Z kolei działania reklamowe „BePresent” dla Huawei Poland otrzymały srebrną statuetkę w kategorii It/Telco. DDB&Tribal była jedyna agencją reklamową z Polski, nagrodzoną na tegorocznym konkursie Euro Effie.

Szymon Gutkowski, szef DDB&Tribal Warszawa przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że otrzymane na Euro Effie nagrody mają ogromne znaczenie. - Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem. Jesteśmy dumni z faktu, że byliśmy agencją 10 - lecia i 15 -lecia EFFIE w Polsce, bo zdobyliśmy najwięcej tych nagród na naszym rynku. Nagrody Euro EFFIE to potwierdzenie, że jesteśmy jedną z najlepszych agencji w naszym regionie, że oferujemy naszym klientom europejską jakość. Cieszy nas bardzo, że razem z naszymi partnerami przy kampanii dla Huawei, domem mediowym Maxus Warszawa, mogliśmy reprezentować Polskę w Brukseli - mówi Gutkowski.

Srebrne Euro EFFIE za kampanię dla Huawei agencja zdobyła za pracę całej Grupy DDB na 25 rynkach Europy.

- Oprócz strategii i kreacji z DDB&Tribal, nasze firmy Happy Endians, Gutenberg Networks i CUT CUT były odpowiedzialne za produkcję wszystkich narzędzi digital spotów video i materiałów OOH. Na ten sukces pracowały oczywiście też inne agencje. Po pierwsze dom mediowy Maxus Warszawa, który z Warszawy zaplanował i zrealizował kampanię na 25 rynkach. Również agencja LH z Izraela. Należą im się wielkie brawa, to nasza wspólna nagroda - dodaje Szymon Gutkowski.

Szef DDB&Tribal ma nadzieję, że fakt iż jego agencja znalazła się w czołówce najefektywniejszych w Europie przekona obecnych i nowych klientów, że warto kampanie międzynarodowe realizować właśnie z DDB&Tribal Warszawa. - Twórczy potencjał polskich agencji jest olbrzymi a nasze honoraria są dużo niższe, niż w zachodniej Europie. Ta sama bądź nawet wyższa jakość za lepszą cenę - taki komunikat wysyłamy do rynku - podkreśla Gutkowski. Podczas tegorocznej edycji Euro Effie przyznano łącznie 25 nagród dla 18 kampanii z 9 krajów Europy. 11 statuetek trafiło do Wielkiej Brytanii, 3- do Szwecji, po 2 do Belgii, Danii, Francji i Polski, zaś agencje z Izraela, Słowacji i Szwajcarii zdobyły po 1 nagrodzie.

Agencją Roku została agencja Grey Europe, która otrzymała łącznie 8 nagród: 4 złote, 3 srebrne i 1 brązową.Grand Prix Euro Effie 2017 trafiło do agencji McCann z Wielkiej Brytanii za kampanię „Kevin the Carrot - Making Christmas Amazing” dla sieci sklepów Aldi w Wielkiej Brytanii.

Grand Prix:Kevin The Carrot - Making Christmas Amazing/AldiAgencja: McCann Wielka Brytania

Agency of The Year: Grey Europe

Brand Experience:

Złoto:"Stopover Buddy"/Icelandair/ Wielka BrytaniaAgencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

„The Swedish Number”/ Swedish Tourist Association/ SzwecjaAgencja: INGO

Srebro:#CallBrussels/ Visit Brussels/ BelgiaAgencja: AIR

Brand Re-vitalisation:

Srebro:Get Closer/ Bose/ Wielka BrytaniaAgencja: Grey London

 

Carpe Diem:

Brąz:Shame or Glory/ Sodastream/ IzraelAgencja: Allenby Concept House

Consumer Goods:Złoto:Get Closer/ Bose/ Wielka BrytaniaAgencja: Grey London

David vs. Goliat:Srebro:Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka BrytaniaAgencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

FMCG:Brąz:Love At First Taste/ Unilever/ Wielka BrytaniaAgencja: MullenLowe Group

Government, Institutional & Recruitment:Brąz:#JointheHerd/ WildAid/ Wielka BrytaniaAgencja: Grey London

 

IT/Telco:Srebro:Huawei#BePresent/ Huawei Poland/PolskaAgencja: Maxus Warszawa/LH/DDB&Tribal

Leisure&Entertainment:Złoto:Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka BrytaniaAgencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

Srebro:The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ SzwecjaAgencja: INGO

You never know someone until know you dance with them / Ubisoft/ FrancjaAgencja: CLM BBDO &Proximity BBDOLong-term Effectiveness:Złoto:Leveraging art & fashion to drive growth/Bolia.com/DaniaAgencja: Uncle Grey

Media Innovation:Srebro:#CallBrussels/ Visit Brussels/ BelgiaAgencja: Air

Products&Services Launch:Złoto:"This is OneBlade": Launching a Category One/Philips/ Wielka BrytaniaAgencja: Ogilvy&Mather London

Brąz:Wonna Melon/ Kofola Czechy-Słowacja/ SłowacjaAgencja:Zaraguza

"In the service of good taste"/ Delica AG/ SzwajcariaAgencja: Serviceplan  Suisse AG

Retail:Złoto:"Kevin the Carrot-Making Christmas Amazing"/ Aldi Stores/Wielka BrytaniaAgencja: McCann UK

Brąz:If I were a Toy/ Smyths Toys SuperstoresAgencja: McCann Manchester

Services:Srebro:Love Your Imperfections 2/ Meetic Group/FrancjaAgencja: Buzzman

 

Small Budget:Złoto:Stopover Body/ /Icelandair/ Wielka BrytaniaAgencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

Building a big brand, with commercial creativity/ Bolia.com/DaniaAgencja: Uncle Grey

Look Beyond Borders/ Amnesty International/ PolskaAgencja: DDB&Tribal Warszawa

Srebro:The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ SzwecjaAgencja: INGO

Positiv Change Europe  Environmental Good-Non-Profit:Złoto:Redraw The Balance/ Inspiring The Future/ Wielka BrytaniaAgencja: MullenLowe London

Srebro:Mein Kampf -against racism/ Gesicht Zeigen!  Für ein weltoffenes Deutschland e.V./ NiemcyAgencja: Ogilvy&Mather Berlin

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online