DDB walczy z BBH o budżet marek Flora i Becel

Agencje reklamowe DDB i Bartle Bogle Hegarty (BBH) walczą okreatywny budżet należących do koncernu Unilever marek margarynyFlora i Becel.

km
km
Udostępnij artykuł:

Od 2004 roku BBH odpowiada za warty 2,7 miliona funtów budżetreklamowy Flory na rynku brytyjskim, a także za budżet Becel -europejskiego odpowiednika marki.

Z kolei DDB jest odpowiedzialna za brytyjski budżet reklamowyinnej należącej do Unilever marki, służącego głównie do cienkiegosmarowania kanapek i tostów Marmite.

"Marka Flora/Becel współpracuje z licznymi agencjami nadglobalnymi kampaniami. Obecnie pracujemy z BBH nad nową kampanią na2009 rok skupioną wokół profilaktyki serca. Nie byłoby właściwedalsze tego komentowanie gdy cały czas trwają prace. BBH i DDB sąna naszej liście agencji i mamy z nimi obiema ciągłe relacje" -powiedział rzecznik Unilever.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"