Decyzja o zmianie dnia nadawania "Debaty" z czwartku na środę pozytywnie odbiła się na wynikach oglądalności programu Kamila Durczoka - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Tej jesieni średnio każdy program Durczoka ogląda 2 371 991 widzów. Na drugim miejscu plasuje się "Forum" a trzecim "Co z tą Polską?".
OglądalnośćDebata2 371 991Forum2 139 481Co z tą Polską?2 069 204Teraz My1 670 302Prosto w oczy1 394 225
Z tych samych danych wynika, że "Co z tą Polską?" Tomasza Lisa jest liderem wśród programów publicystycznych pod względem udziałów w rynku, zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie wiekowej 16-49, najważniejszej dla reklamodawców.
Udział w rynku(4+)Co z tą Polską?21,33%Debata20,46%Teraz My19,20%Forum18,80%Prosto w oczy16,88%
Udział w rynku16-49Co z tą Polską?18,59%Teraz My17,87%Debata14,06%Forum14,45%Prosto w oczy12,65%

Dane: AGB Nielsen Media Research - 30.08-01.12.2005.











