"Debata" najchętniej oglądanym programem publicystycznym

Tej jesieni najwięcej widzów gromadzi "Debata" Kamila Durczoka. Pod względem udziałów w rynku liderem jest program Tomasza Lisa.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Decyzja o zmianie dnia nadawania "Debaty" z czwartku na środę pozytywnie odbiła się na wynikach oglądalności programu Kamila Durczoka  - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Tej jesieni średnio każdy program Durczoka ogląda 2 371 991 widzów. Na drugim miejscu plasuje się "Forum" a trzecim "Co z tą Polską?".

  OglądalnośćDebata2 371 991Forum2 139 481Co z tą Polską?2 069 204Teraz My1 670 302Prosto w oczy1 394 225

Z tych samych danych wynika, że "Co z tą Polską?" Tomasza Lisa jest liderem wśród programów publicystycznych pod względem udziałów w rynku, zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie  wiekowej 16-49, najważniejszej dla reklamodawców.

  Udział w rynku(4+)Co z tą Polską?21,33%Debata20,46%Teraz My19,20%Forum18,80%Prosto w oczy16,88%

  Udział w rynku16-49Co z tą Polską?18,59%Teraz My17,87%Debata14,06%Forum14,45%Prosto w oczy12,65%

Dane: AGB Nielsen Media Research - 30.08-01.12.2005.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"