Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny cykl „Debata” nadawany był w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, w okresie od 19 stycznia do 23 lutego br. Wszystkie sześć wydań oglądało średnio 858 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,18 proc. w grupie 4+ i 3,49 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.

Jedynka w paśmie nadawania „Debaty” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł aż 34,66 proc. Drugi był Polsat (filmy fabularne; 11,41 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,65 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiali na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność. Program prowadzili Krzysztof Ziemiec i Michał Adamczyk.
Wpływy TVP1 wokół emisji programu wyniosły 1,41 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-lis-w-onecie-w-porze-wiadomosci-i-bez-publicznosci ##

Od przyszłego tygodnia Jedynka w dotychczasowym paśmie „Debaty” emitować będzie audycję Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”, która wrci do ramówki stacji po kilku latach przerwy (dowiedz się więcej).











