Debiut elektrycznego Volkswagena ID.5 wsparty kampanią

Wystartowała kampania dla nowego elektrycznego modelu samochodu Volkswagena – ID.5. To kolejny model z linii samochodów elektrycznych marki, którego wprowadzenie na rynki europejskie jest wynikiem realizacji strategii Accelerate.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Debiut elektrycznego Volkswagena ID.5 wsparty kampanią

W ramach strategii Accelerate Volkswagen przyspiesza rozwój na płaszczyźnie e-mobilności i cyfryzacji, systematycznie wprowadzając do swojej oferty nowe modele z elektrycznej rodziny ID. (opuszczające fabrykę z neutralnym bilansem CO2).Zaplanowana kampania ma zbudować dla modelu ID.5 szeroką jego znajomość wśród polskich konsumentów, prezentując ten model jako w pełni elektryczny nowy i stylowy SUV coupe marki, oferujący technologie podnoszące komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada PHD Media Direction i lokalne struktury VW, a za przygotowanie materiałów reklamowych agencje DDB Warszawa oraz Artegence.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela