Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia

Sieć sklepów Decathlon w związku z nowymi obostrzeniami dotyczącymi koronawirusa wprowadziła ofertę dostaw ekspresowych. Firma zapewnia, że w ramach tej opcji towary zamówione w internetowym sklepie są dostarczane nabywcom w ciągu dwóch godzin. Na razie oferta jest dostępna w największych miastach Polski.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia

Producent i sprzedawca sprzętu sportowego Decathlon poinformował, że w związku z nowymi ograniczeniami w handlu spowodowanymi obecną falą koronawirusa wprowadza usługę dostawy ekspresowej, pozwalającej klientom na dokonywanie szybkich i wygodnych zakupów.

Dostawa w dwie godziny

Decathlon wyjaśnia, że w ramach dostawy ekspresowej zamówienie dostarczane jest do klientów w ciągu dwóch godzin od jego złożenia na decathlon.pl. Obecnie taka forma dostawy funkcjonuje w wybranych regionach: w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i na Śląsku.

– W Decathlon dokładamy wszelkich starań, aby klient miał możliwość złożenia zamówienia, dokonania zakupu i wyboru najdogodniejszej dla siebie formy odbioru - zaznacza w komunikacie Maciej Kozik, kierownik działu logistyki i płatności e-commerce w Decathlon. – Wiemy, że regularne ćwiczenia pomagają zwiększyć odporność organizmu, są również pomocne w walce ze stresem, dlatego w odpowiedzi na oczekiwania naszych konsumentów błyskawicznie uruchomiliśmy kolejną wygodną formę dostaw.

Oprócz właśnie uruchomionej dostawy ekspresowej w Decathlon dostępne są usługi Click&Collect oraz Click&Collect 1H (wystarczy złożyć zamówienie na decathlon.pl i jako miejsce dostawy wybrać swój ulubiony sklep Decathlon).

Dodatkowo, w większości sklepów można odebrać zamówienie w formie bezkontaktowej z dostawą bezpośrednio do samochodu, dzięki usłudze Click&Collect DRIVE. Zamówienie można złożyć także telefonicznie, dzwoniąc na bezpłatny numer: 800 808 007.

Kolejnym elementem usprawniającym odbiór zamówień internetowych jest wdrożenie w czterech sklepach w Polsce (Kraków Plaza, Warszawa Targówek, Warszawa Ostrobramska, Gdańsk Przymorze) samoobsługowych skrytek do odbioru zamówień online z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. W tym wypadku klient dostaje sms i e-mail z kodem do skrytki, a następnie samodzielnie, bez stania w kolejce, odbiera swoje zamówienie w C&C BOX.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online