Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania.

Materiał Partnera
Materiał Partnera
Udostępnij artykuł:
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Zadowolenie uczestników akcji marketingowych przekłada się na wymierne efekty biznesowe, dlatego wybór atrakcyjnej, uniwersalnej nagrody stanowi zachętę do udziału i jest kluczowy. Czy akcesoria sportowe i karty podarunkowe rozwiązują tę kwestię, zwłaszcza w obecnych okolicznościach?

Wygrywaj sportem!

Od kilku lat panuje moda na dbałość o zdrowie i aktywność fizyczną. Dostęp do aktywności sportowych dla osób na różnych poziomach zaawansowania stał się powszechny. Z tego powodu karnety do obiektów sportowych, sprzęt sportowy lub karty podarunkowe do jego zakupu to uniwersalny benefit, po który sięgają pracodawcy, żeby doceniać swoich pracowników i nagradzać partnerów biznesowych. Nie bez powodu pojawiają one się często na listach nagród w rozmaitych akcjach marketingowych. Świadomość społeczeństwa na temat roli sportu rośnie, a liczne badania potwierdzają, że:
●    regularna aktywność wywiera nieoceniony wpływ na zdrowie psychofizyczne, obniża poziom hormonów stresu i stymulują produkcję endorfin,
●    ruch ma znaczenie dla prawidłowej aktywności mózgu i pobudza kreatywność,
●    osoby dbające o formę są bardziej wydajne i efektywne, są odporniejsze na choroby.
Wiedzą o tym także konsumenci. Coraz częściej wpisują aktywność w swój styl życia i chętnie widzą takie samo podejście u marek, z którymi łatwiej się dzięki temu utożsamiają.

Nagrody sportowe do konkursów konsumenckich

Co to oznacza dla organizatorów akcji marketingowych? Zamieszczenie akcesoriów sportowych w puli nagród w programach lojalnościowych i konkursach przede wszystkim:
●    zwiększa szanse na zainteresowanie pośród szerokiej grupy aktywnych fizycznie konsumentów,
●    pozwala manifestować troskę o zdrowie, rutynę i zainteresowania uczestników akcji, a zarazem prezentować wartości istotne dla marki,
●    aktualnie umożliwia dotarcie z akcjami do grona odbiorców, którzy podczas pandemii zostali pozbawieni dostępu do siłowni, dzięki czemu wzrosło ich zapotrzebowanie na akcesoria do sportu uprawianego w domu.

W obliczu obecnych wyzwań związanych z kwarantanną warto bardziej niż kiedykolwiek zachęcać do aktywności fizycznej, która przeniosła się do domowych czterech kątów. Statystyki pokazują, że zapotrzebowanie na akcesoria sportowe rośnie – sklepy ze sprzętem sportowym sprzedają ponad 300% więcej zestawów do ćwiczeń siłowych, o 170% wzrosła sprzedaż sprzętu fitness, a o 150% akcesoriów do uprawiania jogi  (zestawienie Stackline z 31 marca 2020 roku).

grafika

Decathlon – karty podarunkowe...

To nisza, w którą powinny celować działy marketingu, jeśli chcą zapewnić satysfakcjonującą gratyfikację uczestnikom programów lojalnościowych i konkursów oraz wygrać w obliczu nowych warunków, w jakich społeczeństwo podejmuje aktywność fizyczną.

Decathlon, jedna z najczęściej wybieranych przez konsumentów sieci sportowych, wychodzi naprzeciw wyzwaniom rzeczywistości i proponuje dwie formy benefitów do akcji marketingowych. Jedną z nich jest przedpłacona karta podarunkowa w formie elektronicznej, którą można doładować kwotą od 20 do 1000 zł i wygodnie zamówić przez internet. Takie elektroniczne zamówienie jest realizowane w trakcie 24 godzin i dostarczane do beneficjenta bezpieczną, bezkontaktową drogą mailową. Aby zamówić Kartę Podarunkową dla Biznesu, wystarczy wejść na stronę kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl i wykonać kilka prostych kroków.

...i nagrody rzeczowe do akcji marketingowych

Czy poszukujesz artykułów sportowych dostosowanych do wszystkich użytkowników i każdego poziomu zaawansowania? Czy jesteś zainteresowany sprzętem do ćwiczeń, wyposażeniem do gier zespołowych, a może odzieżą dla biegaczy? Decathlon oferuje możliwość zamówienia do akcji marketingowych akcesoriów do ponad 70 dyscyplin sportowych dla osób na różnym poziomie zaawansowania. Specjaliści gwarantują szybką obsługę i przygotowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta biznesowego. Dostawa jest realizowana z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Ofertę można wygodnie poznać, kontaktując się na https://www.decathlon.pl/b2b.html. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!

Materiał Partnera
Autor artykułu:
Materiał Partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji