Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Decathlon uruchamia marketplace

Decathlon obecny jest w Polsce od 20 lat. Obecnie obroty firmy wynoszą w naszym kraju 2 mld zł, z czego ponad 27% to obrót w kanale digital. Teraz marka chce jeszcze bardziej wzmocnić ten obszar, uruchamiając na swojej stronie marketplace. Ekspert w dziedzinie sportu zaprosi do współpracy wielu partnerów dostarczających jakościowe produkty w dobrych cenach.

Decathlon będzie dużym wsparciem dla partnerów. Poza wiedzą i doświadczeniem pomoże również w logistyce i serwisie. Produkty kupowane przez marketplace początkowo będą wysyłane do klientów przez partnerów Decathlonu, ale w kolejnych etapach planowane jest włączenie własnej logistyki do procesu marketplace. Decathlon zajmie się także obsługą ewentualnych zwrotów oraz będzie wsparciem w działaniach promocyjnych i marketingowych, zwiększając rozpoznawalność swoich partnerów oraz zapewniając im dostęp do rynków europejskich.

– W Decathlonie mocno stawiamy na współpracę z firmami tak samo dobrymi lub lepszymi niż Decathlon, a także na wspieranie lokalnych społeczności – mówi Paweł Ptasznik, lider marketplace Decathlon Polska. – Marketplace to kolejny krok, aby pomóc rodzimym przedsiębiorcom w dalszym rozwoju. Dodatkowo to także doskonała wiadomość dla miłośników sportu. Dzięki rozwojowi platformy marketplace na decathlon.pl będą oni mogli kupić jeszcze więcej sportowych produktów w przystępnych cenach, a w przyszłości skorzystać również z dodatkowych usług oferowanych przez Partnerów Decathlon Marketplace – dodaje Ptasznik.

Decathlon od lat stara się partycypować w rozwoju polskiej gospodarki. Chcąc odbudować rynek rowerowy po kwarantannie, nawiązał współpracę z marką Romet, wprowadzając część jej asortymentu do swoich sklepów. Dodatkowo, w sklepach Decathlon można znaleźć produkty innych rodzimych marek, w tym m.in. Purella Superfoods i SFD.

– Wierzę, że Decathlon może pełnić rolę akceleratora biznesu w branży sportowej w Polsce i bardzo mi na tym zależy – mówi Wojciech Zięba, CDO Decathlon Polska. – Poprzez platformę marketplace i efekt synergii będziemy w stanie, wraz z partnerami, rozwijać polskie firmy i jednocześnie jeszcze lepiej realizować misję Decathlon w Polsce – dodaje Zięba.

Teraz na fanów sportu czekać będzie jeszcze więcej produktów – wszystko dzięki zbudowanemu właśnie marketplace’owi.

 

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu