Comedy Central Polska z kampanią „Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu”

Stacja Comedy Central Polska rozpoczęła kampanię promującą kultowy serial „Teoria wielkiego podrywu”.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Comedy Central Polska z kampanią „Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu”

- Ruszamy z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej naszego komediowego kanału, w której bazujemy na jednym z najbardziej rozpoznawalnych formatów „Teoria wielkiego podrywu”. Tym razem stawiamy w strategii komunikacji na niezwykle istotny aspekt - innowacyjną formę budowania relacji z odbiorcami. Wierzymy, że dzięki temu zbudujemy jeszcze większe zaangażowanie fanów i oraz zainteresujemy nowych widzów marką Comedy Central - komentuje Daniel Reszka, vice president, comedy & entertainment, youth & music brands ViacomCBS Networks CEE.

W ramach rozpoczętej właśnie akcji, przygotowała serię spotów oraz konkurs z nagrodami. Co tydzień widzowie zdobyć mogą: iPhone 12, PlayStation 5 oraz zestawy gadżetów.

Kampania obecna jest na platformach Facebook, Instagram, YouTube i Tik Tok, kanałach własnych ViacomCBS, ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz w serwisie player.pl.

Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mtv-global-oferta-jak-odbierac-opinie,7170402425079425a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu